حوزه علميه امام صادق(عليه السلام) بجنورد

موسسین حوزه علمیه امام صادق (ع) بجنورد: حجت الاسلام و المسلمین محمد ایوبی، حجت الاسلام و المسلمین قاسم ارحامی، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ایزدی، حجت الاسلام و المسلمین رضا علی ایزانلو سال تاسیس: 1364 مديریت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد افشین فر ‌

حوزه های علمیه و بهره برداری مطلوب از فضای مجازی؛ بخش دوم و پایانی

هادی رجبی
حوزه علميه امام صادق(عليه السلام) بجنورد موسسین حوزه علمیه امام صادق (ع) بجنورد: حجت الاسلام و المسلمین محمد ایوبی، حجت الاسلام و المسلمین قاسم ارحامی، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ایزدی، حجت الاسلام و المسلمین رضا علی ایزانلو سال تاسیس: 1364 مديریت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد افشین فر ‌

حوزه های علمیه و بهره برداری مطلوب از فضای مجازی؛ بخش دوم و پایانی

(مقاله چاپ شده حسین سنگ برکان در خبرگزاری رسا)

تبیین کارکردهای جدید حوزه و حوزویان/ بخش دوم و پایانی؛ 

حوزه های علمیه و بهره برداری مطلوب از فضای مجازی 

اگر چه در سال‌های اخیر در زمینه تبلیغ مجازی دین و استفاده از ظرفیت اینترنت در راستای ترویج اسلام گا‌م‌های بسیار مؤثری برداشته شده اما باید پذیرفت متأسفانه هنوز آن چنان که باید و شاید حوزه‌های علمیه از این ظرفیت استفاده نکرده‌اند.

برای دیدن تمامی مطلب بروی لینک زیر کلیک کنید


موضوعات مرتبط: مقالات و دست نوشته ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 29 تير 1394برچسب:حوزه های علمیه و بهره برداری مطلوب از فضای مجازی,سنگ برکان,, | 10:25 | نویسنده : هادی رجبی |

از فطرت عفاف تا حکمت حجاب/ نگاهی به اثرات فردی و اجتماعی واجب مهجور

(مقاله چاپ شده یعقوب رمضانی در خبرگزاری رسا)

به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب؛ 
از فطرت عفاف تا حکمت حجاب/ نگاهی به اثرات فردی و اجتماعی واجب مهجور

بروز و گسترش بدحجابی سلامت و امنیت جامعه را به‌طور جدی به مخاطره می‌اندازد به‌طوری‌که نه تنها حرمت خود فرد بلکه حرمت جامعه را نیز مورد آماج بسیاری از جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، بهداشتی و حقوقی قرار می‌دهد.

(برای دیدن ادامه مقاله بر روی عکس زیر کلیک کنید)

حجاب و عفاف


موضوعات مرتبط: مقالات و دست نوشته ها ، ،
برچسب‌ها:

اعمال مخصوص شب بيست و سوم ماه رمضان

اعمال مخصوص شب بيست و سوم ماه رمضان

اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان

الف ـ تأكيد بر غسل

ب ـ تأكيد بر شب زنده دارى

 ج ـ تأكيد بر صد ركعت نماز

  د ـ تأكيد بر زيارت امام حسين عليه السلام

ه ـخواندن سوره هاى عنكبوت ، روم و دُخان

 و ـ خواندن هزار بار سوره قدر

 ز ـ دعا براى امام زمان عليه السلام

ح- خواندن دعاهای وارد شده امشب

 


موضوعات مرتبط: اخبار حوزه ، سبک زندگیl ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:اعمال مخصوص شب بيست و سوم ماه رمضان, اعمال شب 23, , | 11:47 | نویسنده : هادی رجبی |

معاون جديد آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان

معاون جديد آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان معرفي شد 

حجت الاسلام سيدحميد علوي آزيز به عنوان معاون جديد آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان منصوب شد.
 
 

موضوعات مرتبط: اخبار حوزه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 14 تير 1394برچسب:معاون جدید آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان,معاون جدید آموزش و پژوهش,سيدحميد علوي آزيز ,, | 9:25 | نویسنده : هادی رجبی |

ضرورت، اهمیت و بایسته‌های فعالیت‌ تبلیغی روحانیت

 (مقاله چاپ شده حسین ترکانلو و حسن غلامپور در خبرگزاری رسا)

تأملاتی در موضوع تبلیغ رمضانی و بررسی ابعاد آن؛ 


ضرورت، اهمیت و بایسته‌های فعالیت‌ تبلیغی روحانیت

 

 تبیین مفهوم صحیح تبلیغ، درک ضرورت آن و الگوگیری از شیوه تبلیغی پیامبر مکرم اسلام می‌تواند گامی مؤثر در راه معرفی و عرضه بیش از پیش آیین رهایی بخش اسلام باشد.

 

(برای دیدن ادامه مقاله بر روی عکس زیر کلیک کنید)

ضرورت و اهميت تبليغ


موضوعات مرتبط: مقالات و دست نوشته ها ، ،
برچسب‌ها:

تأملی در باب آسیب‌ها و علل ریزش طلاب در حوزه‌های علمیه

 (مقاله چاپ شده محسن نامجو در خبرگزاری رسا)

میثاق طلبگی و طلبه تراز انقلاب اسلامی؛ 

تأملی در باب آسیب‌ها و علل ریزش طلاب در حوزه‌های علمیه

بی‌تعارف بگوییم در حال حاضر متأسفانه اغلب برنامه‌های فرهنگی که در حوزه‌های علمیه اجرا می‌شوند،
تأثیرگذاری چندانی ندارند چرا که این برنامه‌های به اصطلاح فرهنگی تقریبا به طور کامل در حال تبدیل شدن به برنامه‌های صرفا آموزشی هستند و کارکردهای خود را از دست می‌دهند.

 

(برای دیدن ادامه مقاله بر روی عکس زیر کلیک کنید)

 

طلبه تراز انقلاب اسلامي


 

موضوعات مرتبط: مقالات و دست نوشته ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 1 تير 1394برچسب:تأملی در باب آسیب‌ها و علل ریزش طلاب در حوزه‌های علمیه, محسن نامجو,, | 11:51 | نویسنده : هادی رجبی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.